


GWARANCJA
§1
Określenie Gwaranta
1. Gwarantem jest:
Led Flash Remigiusz Szeflinski
z siedzibą przy ul. Daszyńskiego 5 /1A 58-500 Jelenia Góra
NIP: 6112124288
REGON: 021784175
Tel. +48 609828910
E-mail: sklep@tani-android.pl
§2
Postanowienia ogólne
1. Klient jest to osoba/podmiot/organizacja dokonująca z Gwarantem czynności prawnej.
2. Gwarancja jest to dobrowolne oświadczenie dotyczące jakości towaru złożone przez przedsiębiorcę.
3. Czas trwania gwarancji określony jest indywidualnie w opisie przedmiotu.
4. Gwarancja obowiązuje na terenie Rzeczpospolitej Polskiej.
5. Gwarancja nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień Klienta wynikających z przepisów o rękojmi za wady rzeczy sprzedanej.
6. Z uwagi na COVID-19 i obowiązujący w Polsce stan epidemiczny należy wziąć pod uwagę problemy logistyczne , opóźnienia dostaw , wzmożone kontrole i co za tym idzie pewne opóźnienia w realizacji naszych zobowiązań .
Podst.Prawna :
Niemożność wykonania zobowiązania wynika z Art.475 §1 kodeksu cywilnego , gdzie siłą wyższą - jako przyczyną owej niemożności - jest właśnie pandemia i aktualnie obowiązujący stan epidemii w Polsce .
Dz.U.2019.0.1145 t.j. - Ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. - Kodeks cywilny
§3
Warunki gwarancji
1. Klient składając reklamacje z tytułu gwarancji powinien przedłożyć potwierdzenie zakupu (np. paragon, fakturę vat, umowę). Dokument może być kserokopią.
2. Klient składając reklamacje z tytułu gwarancji powinien skorzystać z formularza reklamacyjnego stanowiącego Załącznik nr 1 do niniejszego dokumentu.
3. Roszczenia z tytułu gwarancji powinny zostać złożone w terminie 30 dni od momentu wykrycia wady.
4. Klient powinien odesłać reklamowany towar wraz z dokładnym opisem niezgodności. Klient winien odesłać towar na adres podany w paragrafie 1 z dopiskiem „Reklamacja”.
5. Gwarant ustosunkowuje się do reklamacji Klienta w terminie 14 dni od momentu zwrotu towaru wraz z opisem niezgodności.
6. Gdy realizacja uzasadnionej reklamacji wiąże się z wysłaniem Klientowi nowego towaru bądź usunięcia niezgodności, koszty dostaw ponosi Gwarant.
7. Klient może zażądać od Gwaranta:
- wymiany towaru na nowy;
- naprawy towaru;
Gwarant ustosunkuje się do żądań Klienta w ciągu 14 dni od momentu otrzymania żądania.
Gwarant rozpatrzy żądania Klienta, biorąc pod uwagę następujące okoliczności:
- łatwość i szybkość wymiany lub naprawy towaru;
- charakter wady – istotna czy nieistotna;
- to, czy towar był wcześniej reklamowany.
8. Gwarant może odmówić żądania Klienta dotyczących wymiany bądź naprawy towaru pod warunkiem, że wymiana bądź naprawa towaru jest niemożliwa do zrealizowania (np. ze względu na zaprzestanie produkcji określonych części zamiennych lub całego towaru), lub w porównaniu z drugim z możliwych żądań, wymagałaby nadmiernych kosztów (np. żądanie wymiany całego urządzenia na nowe, jeśli uszkodzenie dotyczy jednego elementu o niskiej wartości.).
9. Usunięcie wady, wymiana towaru na nowy lub naprawa towaru trwa do 90 dni roboczych .
10. W przypadku podania przez Klienta niepełnych, sprzecznych, bądź niejasnych informacji Gwarant skontaktuje się z Klientem w celu usunięcia błędów. W przypadku braku odpowiedzi na wezwanie Gwaranta, reklamacja zostaje odrzucona.
11. Naprawa sprzedawanych przez Gwaranta smartfonów z uwagi na odmienne od europejskich procesy technologiczne i rodzaj gwarancji odbywa sie w fabrykach producentów danych modeli w Chinach po ich uprzednim wysłaniu na koszt Gwaranta za pośrednictwem Poczty Polskiej jako jedynego przewoźnika tego typu przesyłek poleconych .
§4
Wykluczenia
1. Gwarancji nie podlegają:
- kable,
- ładowarki,
- uszkodzenia mechaniczne,
- wady powstałe poprzez użytkowanie towaru niezgodne z jego przeznaczeniem,
- wady powstałe poprzez zalanie sprzętu,
- wady powstałe poprzez spalenie sprzętu,
- wady powstałe w wyniku przepięć,
- uszkodzenia powstałe podczas transportu.
2. Baterie urządzeń elektronicznych podlegają gwarancji ograniczonej czasowo do 6 miesięcy.
Załącznik nr 1
FORMULARZ REKLAMACYJNY
Led Flash Remigiusz Szefliński
Daszyńskiego 5 /1A
58-500 Jelenia Góra
Ja ____________________________________ niniejszym informuję o wykryciu wa w następujących produktach:
1. ____________________________________
Data wykrycia wady: _________________________________
Szczegółowy opis wykrytych wad: _______________________________________________________________________________
Data zawarcia umowy/dostawy: _______________________________
Imię i Nazwisko Klienta: ________________________________
Adres Klienta: ________________________________________
Żadania Klienta wymiany towaru na nowy/naprawy towaru/obniżenia ceny/odstąpienia od umowy - (o ile wada jest istotna)*.
*niepotrzebne skreślić
Informacje dodatkowe: _____________________________________________
Podpis Konsumenta**: ______________________________________________________
**tylko wówczas, gdy formularz przesyłany jest w formie papierowej
Data: _________________________________